Batmam an meselesi - Yardım lütfen - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Batmam an meselesi - Yardım lütfen
37
●
3.620
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Batmam an meselesi - Yardım lütfen
1
2
3
4
5
28-02-2026, 01:23:32
#37
APPLETV
Avukatlık bürosu korsan yazılımla mücadele ofisi çıktı. Ama dönüş yapacaklardı ve yapmadılar. Tazminat tutarı teklif ettim. Ödeyemeyeceğimi belirttim. Sizce vazgeçmiş olabilirler mi?
28-02-2026, 13:17:33
#38
Bolanka
Aynı olay bir arkadaşın başına 3 yıl önce geldi. 500 bin tl gibi bir rakama anlaştılar.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler