Avukatlık bürosu korsan yazılımla mücadele ofisi çıktı. Ama dönüş yapacaklardı ve yapmadılar. Tazminat tutarı teklif ettim. Ödeyemeyeceğimi belirttim. Sizce vazgeçmiş olabilirler mi?