Şimdi microsoft kalkıp crackli windows ve office kullananları, adobe de photoshop vb. kullananlara dava açsa Türkiye'den dünyanın parasını kaldırırlar. Ama yapmıyorlar, yapanı görmedim. Bence sorun olmayacaktır. Tabi sizi dava açmakla suçlayan gerçek mi değil mi ondan emin olun.
Bizim memlekette şeytana pabucunu ters giydirecek adam çok. Shutterstock görselini sağ tıkla Google lens ile arat, çıkan sitelerin Info maillerine lisanslı fotoğraf kullanıyorsunuz ya dava açarız ya da 300 doları şu hesaba atın şeklinde tehdit ve korku ile para kazanma yöntemi ebook satıldığını gördüm.