Benim bir daire parası alacağım var avukatlar birşey yapamıyor. Neymiş üzerindeki malların hepsini eşine çocuklarına vermiş.

Sende bu ülkedeki açıkları kullan üzerinde mal tutma hiçbişey yapamazlar. Gerçekten *********** insanlar yolunu bulmuş bizim gibi saflarda çilesini çekiyor