Konu
Batmam an meselesi - Yardım lütfen
26-02-2026, 14:16:02
#29
NetXx
Boyle bir teknoloji mi varmis ya cok ilginc degil mi bu? Microsoftun bir gun tepesi atarsa vay dunyanin haline o zaman. 11bin euro nedir ayrica. Yapin Adobe gibi abonelk sistemi herkes faydalansin.