Boyle bir teknoloji mi varmis ya cok ilginc degil mi bu? Microsoft’un bir gun tepesi atarsa vay dunyanin haline o zaman. 11bin euro nedir ayrica. Yapin Adobe gibi abonelk sistemi herkes faydalansin.