Öncelikle hayırlı geceler arkadaşlar
İş için kullandığım fiat palio 1.2S araç 20 gün önce conta yaptırdık haliyle yeni yağ koyuldu fakat bugün bir anda motordan ses gelmeye başladı otobandaydım 4-5 km bir yol gittikten sonra durup kontrol ettim araçta yağ kalmamış hemen 3 lt. Yağ alıp koydum fakat marşa bassamda araba çalışmıyor şuan.
2 sorum var
1. Araç yağ yakmadığı halde 20 gün önce koyduğumuz yağ nereye gitti?
2. Tahmini nekadar masraf çıkar?
Motor yatak sardı
17
●720
- 09-02-2026, 00:14:33Üyeliği durduruldugeçmiş olsun, fiyat araştırması yapmadan direkt 1 ustaya vermeyin.
tavsiye olarakta. şehrinizde iyi ustalar yoksa masraftan kaçmayın 5 fazla verip size yakın bir il'deki ustalara yaptırın.
hayırlı geceler. - 09-02-2026, 00:18:41hocam motordan çok anlamam ama geçen arkadaşın arabası için ne kadar usta varsa aradım bu yatak sarma muhabbeti için en uygun verilen fiyat 150 bin tl di . araç fiat linea 2011 model. o yüzden mümkünse bikaç yere götürün motorun perte çıktıgından emin olun. belki daha uyguna kurtulabilirsiniz.
- 09-02-2026, 00:22:46Dürüst usta bulma yolculuğunda başarılar dilerim hocam. Bende de Fiat punto vardı. Yağ yakma sorunu vardı (izmirden çıkıp istanbula geldiğimde yağ çubuğu tertemiz olurdu). Kendine usta diyen kaç kişiye gittim, hepsi *********** çıktı ama maalesef. Ben bulamadım açıkçası dürüstünü o dönem.
- 09-02-2026, 00:26:24İki farklı ustam var hocam yıllardır samimiyetimiz olan güvendiğim yarın onlarla görüşeceğim, teşekkür ederim değerli yorumunuz için.WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yağ yakma yok hocam, yağ gözümün önünde koyuldu ondada sıkıntı yok, kaçak göremedim baktım ama gecenin karanlığında görememişte olabilirim. Blokta herhangi bir sıkıntı göremedim. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.erdem02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın bakacağız hocam inşallah söylediğiniz kadar çıkmaz aracın fiyatı okadar zaten 😅 değerli yorumunuz için teşekkür ederimbicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-02-2026, 00:27:30Teşekkür ederim hocam güvendiğim yıllardır çalıştığım iki ustam var çok şükür😊PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2026, 00:29:36İyi bari hocam. Şanslı insanlardansın o zaman vallahialprnanl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2026, 00:33:34iyi usta kara günde belli olur.
Motoru kucağına aldıysan bütün ustalar aynıdır. hiç boşuna şöyle böyle deme; en iyi ihtimalle 120K en kötü ihtimalle 150K masraf çıkartır. Altı zaten piyasada yok gibi gibi