Öncelikle hayırlı geceler arkadaşlar
İş için kullandığım fiat palio 1.2S araç 20 gün önce conta yaptırdık haliyle yeni yağ koyuldu fakat bugün bir anda motordan ses gelmeye başladı otobandaydım 4-5 km bir yol gittikten sonra durup kontrol ettim araçta yağ kalmamış hemen 3 lt. Yağ alıp koydum fakat marşa bassamda araba çalışmıyor şuan.
2 sorum var
1. Araç yağ yakmadığı halde 20 gün önce koyduğumuz yağ nereye gitti?
2. Tahmini nekadar masraf çıkar?