Dürüst usta bulma yolculuğunda başarılar dilerim hocam. Bende de Fiat punto vardı. Yağ yakma sorunu vardı (izmirden çıkıp istanbula geldiğimde yağ çubuğu tertemiz olurdu). Kendine usta diyen kaç kişiye gittim, hepsi *********** çıktı ama maalesef. Ben bulamadım açıkçası dürüstünü o dönem.