Merhaba,
Dayı tarafımda köselik mevcut bende bu genetik aynen aktarılmış.
Minoxil tarzı ilaçlar kullandım kıllanma yaptı fakat gürleşme yok ve fayda etmiyor artık ve bazı boşluklar hiç dolmuyor.
Biraz kıl çıktı sakalda denilmez,sakal ektimeyi düşünüyorum.
Bu konuda daha önce bilgi sahibi olan yaptıranlar yorum yaparsa sevinirim.
Aklıma takılan birkaç soru var.
1. Sakal ekildikten sonra ekim olduğu belli oluyor mu? (Bu konuda çok fazla gerekli gereksiz yorum mevcut)
2. Süreç çok sancılı mı?
3. Saçım oldukça gür ve hızlı uzuyor saçın arkasından alınacakmış ve sık saçım var güçsüz olacağını sanmıyorum ve tutacak diye düşünüyorum.
Sakal ektirdikten sonra sakalın arkadan gelme süreci nasıl oluyor?
Sakal Ektirme HK.
8
●196
- 17-01-2026, 10:19:43aynı problemler ben de vardı son 1 senedir sakal çıkmaya başladı askerden sonra ama yüzüm tam alışmadığı için sakal çıkan da bölgeler sivilcenlenme ilthap vs gerçekleşiyor sürekli sakalı yüzüm kabul etmiyor galiba kesince de tahriş oluyor bence akışına bırak
- 17-01-2026, 10:20:37Biz kıllardan nasıl kurtuluruz diyoruz hocam siz sakal istiyorsunuz

Yaşınız genç ve saçlarda problem yoksa bile ensedeki saç köklerinizi dokunmayın. Yarın öbür gün üst veya ön kısımlarda seyrelme olduğunda ense köklerine ihtiyacınız olur.
1. Sakal ekimini görmedim. Saç ekimini yaptırdığım için işlem aynıysa büyük ihtimalle saç köklerini yerleştirmek için yüzlerinize delik açacaklardır. (10 yıl önce yaptım şimdiki sistemi bilmiyorum) Ben saçımı sıfır yaptığımda kafamda az da olsa belli oluyor. Sakal için ekim yapan birisinin sıfır halini görmek lazım.
2. Kan akışı olduğu için yüzünüze narkoz verilir. Enseden de kök alınacağı için biraz sancılı olabilir.
3. Ense kökler dökülmez bu yüzden ekimlerde ense alınır. Fakat ensede saç var diye orada tekrar saç çıkacağı anlamına gelmiyor. (Alınan kökler için diyorum. Enseyi komple alıp sakala kullanırsanız enseniz kel kalır
)
Yani tavsiye olarak sakal da olmasa ara sıra traş olmaya bakın. Oradaki kökleri sürekli kestiğiniz için belki bir sonraki gür çıkabilir. - 17-01-2026, 10:22:07Hayır yani millet bir dünya ameliyata felan giriyor biz köselerde yüz şekli için tertemiz yüzümüz var sakal vs yıpranmamış çatlamamış fazla takma kafa biraz da piskolojik olsa gerek
- 17-01-2026, 10:41:31eraydmrblkk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSakuragi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÖncelikle mesajlarınız için çok teşekkür ederim.eraydmrblkk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonrasında bu durum mobing baskı ve çalıştığımız ortamdaki ve çalıştığımız iş gereği ufak duruyoruz. Ve rencide ediliyoruz yoksa bende bu sürece girmenin taraftarı değilim. - 17-01-2026, 14:37:34Selamlar hocam,weAKIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen söylediklerimi yanlış anlamayın; bunu sadece bir öneri olarak söylüyorum.
Daha ufak görünmeniz sadece sakalla ilgili olmayabilir.
Belki de sakal, işin daha kolay tarafı gibi kalıyordur.
En basitinden vücut geliştirmeyi deneyebilirsiniz.
Daha maskülen bir duruş için farklı yollar da var; onları da araştırmanızı öneririm. - 18-01-2026, 09:03:16Estağfurullah önerileriniz için çok teşekkür ederim.engincolak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2026, 09:16:35Hocam bu açıklaman vücut akışını bozman için yeterli değil. Emin ol 3-5 yıla böyle olduğuna çok sevinir olursun gözüme kadar geliyor sakal. Epilasyon bile yapmadım. Çıkması gerekiyor çıkıyor. Bence sen sağlığınla oynama. Anlık memnuniyet duyarsın. Ama sonra başıns gelenin bu yaptığından olduğunu bile anlayamazsın.weAKIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
