weAKIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle mesajlarınız için çok teşekkür ederim.
Sonrasında bu durum mobing baskı ve çalıştığımız ortamdaki ve çalıştığımız iş gereği ufak duruyoruz. Ve rencide ediliyoruz yoksa bende bu sürece girmenin taraftarı değilim.
Hocam bu açıklaman vücut akışını bozman için yeterli değil. Emin ol 3-5 yıla böyle olduğuna çok sevinir olursun gözüme kadar geliyor sakal. Epilasyon bile yapmadım. Çıkması gerekiyor çıkıyor. Bence sen sağlığınla oynama. Anlık memnuniyet duyarsın. Ama sonra başıns gelenin bu yaptığından olduğunu bile anlayamazsın.