aynı problemler ben de vardı son 1 senedir sakal çıkmaya başladı askerden sonra ama yüzüm tam alışmadığı için sakal çıkan da bölgeler sivilcenlenme ilthap vs gerçekleşiyor sürekli sakalı yüzüm kabul etmiyor galiba kesince de tahriş oluyor bence akışına bırak