Merhaba,
Dayı tarafımda köselik mevcut bende bu genetik aynen aktarılmış.
Minoxil tarzı ilaçlar kullandım kıllanma yaptı fakat gürleşme yok ve fayda etmiyor artık ve bazı boşluklar hiç dolmuyor.
Biraz kıl çıktı sakalda denilmez,sakal ektimeyi düşünüyorum.
Bu konuda daha önce bilgi sahibi olan yaptıranlar yorum yaparsa sevinirim.
Aklıma takılan birkaç soru var.
1. Sakal ekildikten sonra ekim olduğu belli oluyor mu? (Bu konuda çok fazla gerekli gereksiz yorum mevcut)
2. Süreç çok sancılı mı?
3. Saçım oldukça gür ve hızlı uzuyor saçın arkasından alınacakmış ve sık saçım var güçsüz olacağını sanmıyorum ve tutacak diye düşünüyorum.
Sakal ektirdikten sonra sakalın arkadan gelme süreci nasıl oluyor?