İyi Forumlar,
Sizce yurt içi veya yurt dışı olmak üzere iPhone air almalı mıyım? kullanan arkadaşlar varsa yorumları benim için önemli. yurt dışı alırsam kullanım konusunda sorun yaşar mıyım? açılması için bekleme vs.
iPhone air almak mantıklı mı?
6
●174
- 13-01-2026, 23:34:25hocam türk almanızı öneririm diğer türlü e sim açılma muhabbeti varpusilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2026, 23:38:31hocam air da sadece e sim olduğu için sorun yaşarım diye düşünüyorum Türk almak mantıklı gibi teşekkür ederim.ahmetkaan58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2026, 23:42:58rica ederim bende yeni yurt dışı telefonuna geçtim o yüzden tavsiyem türk herzamanpusilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2026, 00:03:23air alana kadar 16 veya 17 almak daha mantıklı air bence iphone 11 in ince hali
- 14-01-2026, 00:11:59hocam donanım olarak 17 pro ile aynı sadece kamera kalitesi benzer değil. özellikle ince tasarımından dolayı hoşuma gitti.duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2026, 00:14:02Size kalmış hocam ama parasını hak eden bir cihaz olduğunu pek sanmıyorum. Hayırlı geceler.pusilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle