• 13-01-2026, 23:29:21
    #1
    İyi Forumlar,

    Sizce yurt içi veya yurt dışı olmak üzere iPhone air almalı mıyım? kullanan arkadaşlar varsa yorumları benim için önemli. yurt dışı alırsam kullanım konusunda sorun yaşar mıyım? açılması için bekleme vs.
  • 13-01-2026, 23:34:25
    #2
    pusilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi Forumlar,

    Sizce yurt içi veya yurt dışı olmak üzere iPhone air almalı mıyım? kullanan arkadaşlar varsa yorumları benim için önemli. yurt dışı alırsam kullanım konusunda sorun yaşar mıyım? açılması için bekleme vs.
    hocam türk almanızı öneririm diğer türlü e sim açılma muhabbeti var
  • 13-01-2026, 23:38:31
    #3
    ahmetkaan58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam türk almanızı öneririm diğer türlü e sim açılma muhabbeti var
    hocam air da sadece e sim olduğu için sorun yaşarım diye düşünüyorum Türk almak mantıklı gibi teşekkür ederim.
  • 13-01-2026, 23:42:58
    #4
    pusilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam air da sadece e sim olduğu için sorun yaşarım diye düşünüyorum Türk almak mantıklı gibi teşekkür ederim.
    rica ederim bende yeni yurt dışı telefonuna geçtim o yüzden tavsiyem türk herzaman
  • 14-01-2026, 00:03:23
    #5
    air alana kadar 16 veya 17 almak daha mantıklı air bence iphone 11 in ince hali
  • 14-01-2026, 00:11:59
    #6
    duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    air alana kadar 16 veya 17 almak daha mantıklı air bence iphone 11 in ince hali
    hocam donanım olarak 17 pro ile aynı sadece kamera kalitesi benzer değil. özellikle ince tasarımından dolayı hoşuma gitti.
  • 14-01-2026, 00:14:02
    #7
    pusilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam donanım olarak 17 pro ile aynı sadece kamera kalitesi benzer değil. özellikle ince tasarımından dolayı hoşuma gitti.
    Size kalmış hocam ama parasını hak eden bir cihaz olduğunu pek sanmıyorum. Hayırlı geceler.