pusilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam air da sadece e sim olduğu için sorun yaşarım diye düşünüyorum Türk almak mantıklı gibi teşekkür ederim.
rica ederim bende yeni yurt dışı telefonuna geçtim o yüzden tavsiyem türk herzaman