pusilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi Forumlar,

Sizce yurt içi veya yurt dışı olmak üzere iPhone air almalı mıyım? kullanan arkadaşlar varsa yorumları benim için önemli. yurt dışı alırsam kullanım konusunda sorun yaşar mıyım? açılması için bekleme vs.
hocam türk almanızı öneririm diğer türlü e sim açılma muhabbeti var