ahmetkaan58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam türk almanızı öneririm diğer türlü e sim açılma muhabbeti var
hocam air da sadece e sim olduğu için sorun yaşarım diye düşünüyorum Türk almak mantıklı gibi teşekkür ederim.