pusilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam donanım olarak 17 pro ile aynı sadece kamera kalitesi benzer değil. özellikle ince tasarımından dolayı hoşuma gitti.
Size kalmış hocam ama parasını hak eden bir cihaz olduğunu pek sanmıyorum. Hayırlı geceler.