İş çıkışı - tazminat
29
●1.194
- 06-01-2026, 20:16:05Bugün 5 senemi doldurmuş olduğum iş yerinden ayrıldım. Müdür sürekli çocuk azarlar gibi konuşuyor herhangi bir suçum vs yok. Ters insanlarla çalışmak gerçekten zor. Baskı mobbing olarak geçer mi bilmiyorum. İstifamı verip ayrıldım ama mahkemeye versem tazminat hakkım var mıdır? Normalde biz tazminat vermiyoruz diyorlardı
- 06-01-2026, 20:18:09istifa dilekçesi verdiysen tazminat alamazsın malesef. çıkmayı kafana koydun madem sende müdüre atarlı giderli davransaydın tazminatını verip çıkışını yaparlardı ozaman
- 06-01-2026, 20:18:27Annemde aynı yerde çalışıyor ve diğer firmalardan çoğu kişi zaten adamı sevmiyor. Şahit vs işe yarar mıadsMikadui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2026, 20:20:015 senedir çıkmak için kıdem tazminatını doldurmayı mı bekledin diye sormazlar mı adama ?

Geçmiş olsun. - 06-01-2026, 20:21:48İş bulamadık maalesef. Zaten nasıl katlandım bilmiyorum kaç seferdir ucundan döndüm ama dondu. Geri çağıracak biliyorum ama tükürdüğümü yalamam.aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2026, 20:23:26davalarda mobbing sayılması için somut kanıtlar ve sürekli olmasını istiyorlar. Keşke kendini attırmanın bir yolunu bulsaydın. sonrasında işe iade bile açıp ekstradan para alabilirdin :=)
- 06-01-2026, 20:24:38Atmazlar hocam biliyorum. İşe gitmesem maaştan kesecek bir yol bulamadım. Milyon dolarları götürürler işçiye çay bile almazlar. Allah herkesin yardımcısı olsun yaşayacak bir durum kalmadıUneducated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
