• 06-01-2026, 21:07:31
    #19
    Gecen bir avukata danistim, ne kadar delilin olursa olsun diyor, 3 tane sahit olmadigi surece mahkeme uzarda uzar dedi. Sahitin olsa bile 2-3 sene icinde sonuclanir diye belirtti
  • 06-01-2026, 21:10:23
    #20
    Noterden hakli fesih bildirimi yapacaktın
  • 06-01-2026, 21:15:40
    #21
    Şahit işe yarar ama Şahitler cayabilir
    Belli şartlarda İstifa edince tazminat vardı sormak lazım
  • 06-01-2026, 21:16:54
    #22
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahit işe yarar ama Şahitler cayabilir
    Belli şartlarda İstifa edince tazminat vardı sormak lazım
    Annemi sayarlar mı veya çıkış veren kişiler bilmiyorum. Annem farklı iş kolunda ama yanımdaydı o da müdahil oldu
  • 06-01-2026, 21:18:45
    #23
    1 derece akraba olmaz
  • 06-01-2026, 21:52:05
    #24
    LekeBebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün 5 senemi doldurmuş olduğum iş yerinden ayrıldım. Müdür sürekli çocuk azarlar gibi konuşuyor herhangi bir suçum vs yok. Ters insanlarla çalışmak gerçekten zor. Baskı mobbing olarak geçer mi bilmiyorum. İstifamı verip ayrıldım ama mahkemeye versem tazminat hakkım var mıdır? Normalde biz tazminat vermiyoruz diyorlardı
    İşten ayrılmak niyetinde olduğunuz zaman
    1-size yapılan haksızlıkları not alın,delillendirin (evrak,fotoğraf vs)
    2-mobing yapılıyorsa bununla ilgili şikayet ve dilekçelerinizi
    3-kanuna aykırı uygulamalar varsa (eksik mesai ödemesi,maaşın geç ödenmesi,işgüvenlik kurallarına uyulmaması vs.) biriktirip belgeleyin ve işten ayrılırken noterden ihtarname çekerek " şu şu sebeplerle ayrılıyorum" derseniz mahkemede eliniz güçlü olur.Siz istifa ettiğiniz için bu kısmı okumasanızda olur.

    İşten ayrıldıktan sonra size belge imzalatılacak.İnceleyin,eğer bu belgelerde " ibra ederim " ibaresi varsa imzalamayın.İbra etmek karşı tarafın(işverenin) bütün sorumluluklarını kabul ettiğiniz anlamına gelir.
    Yeni çıkan bir usule göre (kanuni değil) ; imzalatılan belgelere hızlıca göz atın.Avukat ismi varsa ,direk imza atmadan fotoğraflarını çekip odadan dışarı çıkın.Arabulucu avukatlarla anlaşıp ,size hiç bir söz hakkı vermeden imzanızı istiyorlar.Arabulucu belgelerini imzalarsanız mahkemeye bile veremezsiniz.
  • 06-01-2026, 22:48:30
    #25
    Asutcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşten ayrılmak niyetinde olduğunuz zaman
    1-size yapılan haksızlıkları not alın,delillendirin (evrak,fotoğraf vs)
    2-mobing yapılıyorsa bununla ilgili şikayet ve dilekçelerinizi
    3-kanuna aykırı uygulamalar varsa (eksik mesai ödemesi,maaşın geç ödenmesi,işgüvenlik kurallarına uyulmaması vs.) biriktirip belgeleyin ve işten ayrılırken noterden ihtarname çekerek " şu şu sebeplerle ayrılıyorum" derseniz mahkemede eliniz güçlü olur.Siz istifa ettiğiniz için bu kısmı okumasanızda olur.

    İşten ayrıldıktan sonra size belge imzalatılacak.İnceleyin,eğer bu belgelerde " ibra ederim " ibaresi varsa imzalamayın.İbra etmek karşı tarafın(işverenin) bütün sorumluluklarını kabul ettiğiniz anlamına gelir.
    Yeni çıkan bir usule göre (kanuni değil) ; imzalatılan belgelere hızlıca göz atın.Avukat ismi varsa ,direk imza atmadan fotoğraflarını çekip odadan dışarı çıkın.Arabulucu avukatlarla anlaşıp ,size hiç bir söz hakkı vermeden imzanızı istiyorlar.Arabulucu belgelerini imzalarsanız mahkemeye bile veremezsiniz.
    Ben sadece boş kağıda şu yerden istifa ediyorum deyip imzaladım
  • 07-01-2026, 08:28:58
    #26
    LekeBebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annemde aynı yerde çalışıyor ve diğer firmalardan çoğu kişi zaten adamı sevmiyor. Şahit vs işe yarar mı
    Hedefi köşeye sıkıştıralım mı hocam. İş dünyası ayrı gerçek dünya ayrı
  • 07-01-2026, 09:13:21
    #27
    mobbing davası sadece açtığın kişiyi bağlar. işyeri ile alakası yok. bu nedenle kıdem tazminatını unutun.