onceelikle tazminata işveren değil kanun karar verir
delilin yoksa herşey sözlü kaldıysa veya tanık yoksa isiniz çok zor
İş çıkışı - tazminat
29
●1.194
- 06-01-2026, 20:26:46Sağlık olsun artık yapacak bişey yok o zaman. Kurtulduğuma seviniyorum sadece.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2026, 20:29:40Selamlar. Şu anda anlattığınız kadarıyla haklı fesih vermişsiniz hocam yani hayırlı olsun tazminat hakkınız var. AMA burada elinizde belirli deliller, sizin tarafınıza ifade vermeye hazır kişiler olması gerekiyor. Alanında başarılı bir avukat ile çalışıp tazminatınızı alırsınız. Hatta geçen sürede eklenecek faizi ile birlikte alırsınız.
- 06-01-2026, 20:30:50Hocam öncelikle geçmiş olsun. Mobing çok istenmeyen durum olsa da kanıtlanması zordur. Yani iş mahkemesine verdeniz hakim çok ciddi kanıtlar bulmanız lazım. Bu 2 şahit ile de olacak bişey değil. Bunun için karara bağlanmış mobing davalarına bakmanızı tavsiye ederim.
Ama sanırım bundan öncesine çok önemli bir konu var. İstifa etmemiş olmanız gerekiyordu. Tazminat alabilmeniz için de geçerli. Eğer yukarıdaki konu yani mobingi kanıtlarsanız durum değişir. - 06-01-2026, 20:31:36Babamın çalıştığı avukat var 2 kere kazandırmış. Belki onu düşünebiliriz. TeşekkürlerEmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2026, 20:34:11Avukatınız çok daha iyi biliyordur ama iş veren tarafında daha önce de benzer konularda dava açılmış ise ve kaybetmişlerse çok daha avantajlı da oluyorsunuz hocam.LekeBebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2026, 20:35:47Benden önce aynı sebeplerden 2 kişi daha çıkmıştı hatta birisi kavgalı ayrıldıEmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2026, 20:44:40Üyeliği durdurulduMobbing den dolayı çıkışınızdan hak talep edebilirsiniz bunun için de bildiğim kadarıyla iş yerinde çalışan birilerinin şahit olması da yeterli olurdu fakat bu tür konularda süreç çok uzun oluyor diye biliyorum ayrıca istifanızı vermenizden dolayı artık öyle bir hakkınız kaldı mı ondan da eminim değilim bildiğim kadarıyla istifanızı verdiyseniz artık geçmiş olsun bu saatten sonra tüm haklarınızdan feragat etmiş oldunuz muhtemelen. Keşke istifa dilekçenizi vermeden önce bir hukukçudan danışmanlık alıp o şekilde hareket etseydiniz. Boşverin bence sağlık olsun.
- 06-01-2026, 20:46:02yaşanıyor yaşanıyor beni zamanında şutladılar dava açtım kazandım şimdi hayal edemeyeceğim yerdeyimLekeBebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle