Mobbing den dolayı çıkışınızdan hak talep edebilirsiniz bunun için de bildiğim kadarıyla iş yerinde çalışan birilerinin şahit olması da yeterli olurdu fakat bu tür konularda süreç çok uzun oluyor diye biliyorum ayrıca istifanızı vermenizden dolayı artık öyle bir hakkınız kaldı mı ondan da eminim değilim bildiğim kadarıyla istifanızı verdiyseniz artık geçmiş olsun bu saatten sonra tüm haklarınızdan feragat etmiş oldunuz muhtemelen. Keşke istifa dilekçenizi vermeden önce bir hukukçudan danışmanlık alıp o şekilde hareket etseydiniz. Boşverin bence sağlık olsun.