Bugün 5 senemi doldurmuş olduğum iş yerinden ayrıldım. Müdür sürekli çocuk azarlar gibi konuşuyor herhangi bir suçum vs yok. Ters insanlarla çalışmak gerçekten zor. Baskı mobbing olarak geçer mi bilmiyorum. İstifamı verip ayrıldım ama mahkemeye versem tazminat hakkım var mıdır? Normalde biz tazminat vermiyoruz diyorlardı