aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 senedir çıkmak için kıdem tazminatını doldurmayı mı bekledin diye sormazlar mı adama ?

Geçmiş olsun.
İş bulamadık maalesef. Zaten nasıl katlandım bilmiyorum kaç seferdir ucundan döndüm ama dondu. Geri çağıracak biliyorum ama tükürdüğümü yalamam.