
İstanbulKart Abonmanlık Bitiş
4
●116
- 10-12-2025, 23:39:36kartlarım kısmına gel NFC ile vizelemeni tamamla var ona bas 50 tl ücretti var sonra kullanmaya devam edebilirsin
- 10-12-2025, 23:50:25baktım yok hocam @kadmandu; dediği gibi biletmatikten gözükür belki olmazsa şirinevlerdeki yere gideceğim.ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle