• 10-12-2025, 23:37:31
    #1
    Merhabalar, abonman yapıcaktım böyle bildirimle karşılaştım. Öğrenciliğim 2024 yılında bitti bu zamana kadar kullandım. Yeni kart çıkarıcağım normal ücret ile ödememi yapıcağım yoksa öğrenci belgemi alıp yeniden yapabiliyor muyum?
  • 10-12-2025, 23:39:36
    #2
    kartlarım kısmına gel NFC ile vizelemeni tamamla var ona bas 50 tl ücretti var sonra kullanmaya devam edebilirsin
  • 10-12-2025, 23:39:48
    #3
    Kartı biletmatiğe koyunca vizeleme uyarısı çıkar. 50 tl sanırım. Onu yapınca öğrenci kartı olarak kullanmaya devam edersin.
  • 10-12-2025, 23:41:44
    #4
    kadmandu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartı biletmatiğe koyunca vizeleme uyarısı çıkar. 50 tl sanırım. Onu yapınca öğrenci kartı olarak kullanmaya devam edersin.
    Ama okumuyorum hocam
  • 10-12-2025, 23:50:25
    #5
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kartlarım kısmına gel NFC ile vizelemeni tamamla var ona bas 50 tl ücretti var sonra kullanmaya devam edebilirsin
    baktım yok hocam @kadmandu; dediği gibi biletmatikten gözükür belki olmazsa şirinevlerdeki yere gideceğim.