Konu
İstanbulKart Abonmanlık Bitiş
10-12-2025, 23:39:48
#3
kadmandu
Kartı biletmatiğe koyunca vizeleme uyarısı çıkar. 50 tl sanırım. Onu yapınca öğrenci kartı olarak kullanmaya devam edersin.