Merhabalar, abonman yapıcaktım böyle bildirimle karşılaştım. Öğrenciliğim 2024 yılında bitti bu zamana kadar kullandım. Yeni kart çıkarıcağım normal ücret ile ödememi yapıcağım yoksa öğrenci belgemi alıp yeniden yapabiliyor muyum?