Konu
İstanbulKart Abonmanlık Bitiş
10-12-2025, 23:37:31
#1
efwlxc
Merhabalar, abonman yapıcaktım böyle bildirimle karşılaştım. Öğrenciliğim 2024 yılında bitti bu zamana kadar kullandım. Yeni kart çıkarıcağım normal ücret ile ödememi yapıcağım yoksa öğrenci belgemi alıp yeniden yapabiliyor muyum?