Konu
İstanbulKart Abonmanlık Bitiş
10-12-2025, 23:50:25
#5
efwlxc
ArasTasarim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kartlarım kısmına gel NFC ile vizelemeni tamamla var ona bas 50 tl ücretti var sonra kullanmaya devam edebilirsin
baktım yok hocam
@
kadmandu
; dediği gibi biletmatikten gözükür belki olmazsa şirinevlerdeki yere gideceğim.