Konu
İstanbulKart Abonmanlık Bitiş
10-12-2025, 23:41:44
#4
efwlxc
kadmandu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kartı biletmatiğe koyunca vizeleme uyarısı çıkar. 50 tl sanırım. Onu yapınca öğrenci kartı olarak kullanmaya devam edersin.
Ama okumuyorum hocam