• 06-12-2025, 01:57:59
    #1
    geçenlerde şöyle bir konu vardı nerdeyse hepiniz görmüşsünüzdür.
    https://www.r10.net/proje-gelistirme...-az-kaldi.html
    merak edip bakmak istedim son durum nedir diye ama hesap askıya alınmış.
    neden olduğunu bilen varmı çok merak edip beklediğim bir projeydi.
    gerçek olup olmadığı ancak ortaya çıkınca anlaşılacaktı.
    konu sahibide çok özgüvenli ve projeye çok güvendiğini açıkça belirtiyordu. son durum hakkında bilgisi olan varmı?
  • 06-12-2025, 02:03:55
    #2
    AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçenlerde şöyle bir konu vardı nerdeyse hepiniz görmüşsünüzdür.
    https://www.r10.net/proje-gelistirme...-az-kaldi.html
    merak edip bakmak istedim son durum nedir diye ama hesap askıya alınmış.
    neden olduğunu bilen varmı çok merak edip beklediğim bir projeydi.
    gerçek olup olmadığı ancak ortaya çıkınca anlaşılacaktı.
    konu sahibide çok özgüvenli ve projeye çok güvendiğini açıkça belirtiyordu. son durum hakkında bilgisi olan varmı?
    Sanırım hakaret ve küfür etmiş yöneticilere özelden. Kendisi değil ama proje sahibi zaten r10 kullanıcısı. Önümüzdeki hafta kokusu yayılır. Bende 700'e yakın mail aldım kendisinden. Fakat ağzını tutamamış. Geçmiş olsun süresiz ban yazıyor. Sağlam stok stok çıkarıyodu bende bekliyodum projeyi ama çıktığı zaman zaten düşer önümüze.
  • 06-12-2025, 02:05:31
    #3
    futturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım hakaret ve küfür etmiş yöneticilere özelden. Kendisi değil ama proje sahibi zaten r10 kullanıcısı. Önümüzdeki hafta kokusu yayılır. Bende 700'e yakın mail aldım kendisinden. Fakat ağzını tutamamış. Geçmiş olsun süresiz ban yazıyor. Sağlam stok stok çıkarıyodu bende bekliyodum projeyi ama çıktığı zaman zaten düşer önümüze.
    700 mail vay be demekki gerçekten olan birşey bu sistem. en azından proje sahibi burdaymış umarım yayınar
  • 06-12-2025, 02:05:45
    #4
    Hocam adamın satış konusunda internet sitesi var https://googleshop.com.tr/ bize ulaşın kısmına basınca whatsapp adresi çıkıyor konusu bu https://www.r10.net/mail-hizmetleri/...op-com-tr.html
  • 06-12-2025, 02:06:06
    #5
    patladı gitti
  • 06-12-2025, 02:08:08
    #6
    AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    700 mail vay be demekki gerçekten olan birşey bu sistem. en azından proje sahibi burdaymış umarım yayınar
    Konusunda zaten +50.000 stok yazıyordu. 10 liradan almıştım 700 maili ama kendisine yazdım sonrasında cevap vermedi. Projeyle uğraşıyo olabilirler. Açtığı konu altında 2000 mail aldım falan yazanda var. Stok sorunu yoktu ve mailler 2-3 günlüktü hep. Umarım proje hayata geçerde şu mail krizinden kurtuluruz. Al gülüm ver gülüm, random mail güzel proje yazık olmuş.
  • 06-12-2025, 02:10:18
    #7
    googleda gerçekten de güzel ekmek var gmail zaten uçsuz bucaksız okyanus gibi . üret üretebildiğin kadar hatta sen uğraşma ver bota halletsin ama marifet yöntemi bulabilmekte tabi .
  • 06-12-2025, 02:10:40
    #8
    futturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konusunda zaten +50.000 stok yazıyordu. 10 liradan almıştım 700 maili ama kendisine yazdım sonrasında cevap vermedi. Projeyle uğraşıyo olabilirler. Açtığı konu altında 2000 mail aldım falan yazanda var. Stok sorunu yoktu ve mailler 2-3 günlüktü hep. Umarım proje hayata geçerde şu mail krizinden kurtuluruz. Al gülüm ver gülüm, random mail güzel proje yazık olmuş.
    sadece random mu vardı hocam yoksa bizim verdiğimiz kelimeler ile açım sağlıyormuydu
  • 06-12-2025, 02:13:27
    #9
    Sadece hava hocam atmış tutmuş, hiçbir tecrübesi birikimi olmayan insanlar 3 5 saat içinde netten birşeyler öğrenip 1 -2 kere deneyip onun gazına gelip açılmış bir konu. Konuyu açan kişi net söyleyebilirim ki gmail sektörünü bile sadece o an tanımış.. bunlar hava civa sadece.. yeni hızlı genç arkadaşlarımızın ufak bir kıvılcımda gaza gelmeleri sonucu da zaten gördüğünüz gibi.