geçenlerde şöyle bir konu vardı nerdeyse hepiniz görmüşsünüzdür.
https://www.r10.net/proje-gelistirme...-az-kaldi.html
merak edip bakmak istedim son durum nedir diye ama hesap askıya alınmış.
neden olduğunu bilen varmı çok merak edip beklediğim bir projeydi.
gerçek olup olmadığı ancak ortaya çıkınca anlaşılacaktı.
konu sahibide çok özgüvenli ve projeye çok güvendiğini açıkça belirtiyordu. son durum hakkında bilgisi olan varmı?
Sanırım hakaret ve küfür etmiş yöneticilere özelden. Kendisi değil ama proje sahibi zaten r10 kullanıcısı. Önümüzdeki hafta kokusu yayılır. Bende 700'e yakın mail aldım kendisinden. Fakat ağzını tutamamış. Geçmiş olsun süresiz ban yazıyor. Sağlam stok stok çıkarıyodu bende bekliyodum projeyi ama çıktığı zaman zaten düşer önümüze.