700 mail vay be demekki gerçekten olan birşey bu sistem. en azından proje sahibi burdaymış umarım yayınar
Konusunda zaten +50.000 stok yazıyordu. 10 liradan almıştım 700 maili ama kendisine yazdım sonrasında cevap vermedi. Projeyle uğraşıyo olabilirler. Açtığı konu altında 2000 mail aldım falan yazanda var. Stok sorunu yoktu ve mailler 2-3 günlüktü hep. Umarım proje hayata geçerde şu mail krizinden kurtuluruz. Al gülüm ver gülüm, random mail güzel proje yazık olmuş.