AtesLisans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dünyada ilk olacaktı ama...
17
●1.130
- 06-12-2025, 02:16:57Ben hiç ihtiyaç duymadım ama açılacağını söyledi. Fiyatı bi tık yüksek geldiği için, pek işimi de görmediği için istemedim. Herhangi bir kurtarma bilgisi de yoktu. Tamamen botla yazılımla yapıyorlar sanırım. Çünkü mail listesi textte geldi 700 adet. 100 tane civarı sms onaya düşen vardı. Onları geri attım. Başka 100 tane geldi. 2-3 günlük kullananlar için ideal ama böyle bi üretim ve mekanizmanın google algoritmasına yakalanmadan ne kadar devam edebilecek görücez. Ben hala kullanıyorum mailleri sıkıntı yok. SMS onaya düşenler vari Onlarda benim hatam hep aynı ip den açtım. Onları da sms-activate den açıyorum tekrar. Ben emindim projeden ama google çok taş koyar bu işe. Proje sahibinin bilgi birikimine kalmış bi durum. biz 4-5 tane açmakta zorlanırken anında 700 tane geliyosa vardır bi sistem. Bu site olarak nasıl yapacaklar görücez.
- 06-12-2025, 02:19:50Hocam az biraz ticaaretim ve sohbetim olduğu için söylediklerinize katılamıyorum. Sınırsız gmail stoğu demek gerçekten sınırsız para demek. Ama ticaretlerimde bol keseden mail verdi hep. ilk alışverişte 40 tane sms onay istediğinde 80 90 tane mail attı. Hava civa olduğunu sanmıyorum açıkçasıçnebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2025, 02:38:31Tamam hocam, yan hesaptan akmaya devam etmeyinfutturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En haklı en bilgisi siz(in) arkadaşınız, anladık. Süper bilgili ve elinde 1004234239423 tane hesap var.
- 06-12-2025, 02:40:29O ne demek hocam anlamadım. Ticaret yaptığım kişi ile ilgili bilgi verdim ve projenin zor olacağından bahsettim ne alaka bu yorum ? Şahsın arkadaşım olduğundan bahsetmedim. Elimde binlerce hesap var demedim. Konuya açan arkadaşa bildiğim kadarıyla bilgi vermeye çalıştım. Kusura bakmayın report ediyorum yorumuzu. Böyle saçma sapan lavubali mesajlara tahammülüm yok maalesef. Benim elimde böyle bir proje olsa 5 aylık hesaptan mı yaparım bu işlemleri 4 yıllık hesaptan mı ? Biraz mantık....GCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2025, 02:53:35bende 2 kere gmail alımı yaptım işimi gördü yetti ama hırsına yenik düşüp ban kuyusuna yollatmış kendini geçmiş olsun 😂 ne yiyip içiyonuzda herkesi multi vs görüyorsunuz anlamıl değilim haGCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2025, 03:00:20burakbn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oooo yandık hocam 3 lü üyelik olduk şimdi. Nerden çıktın sen bi anda
Ticaret konusunda hiç sorun yaşamadım hakkını yiyemem. Ama ban yediği için de arkasından sallayıp tutamam. Her zaman yardımcı oldu. Sanki yarın banı kalkacakta yolunu yapmaya ihtiyacım var. Adam süresiz ban yemiş. Dolandırıcılıktan veya birini mağdur etmekten de yememiş. İftira ve aynı gün süresiz ban yazıyor. Yöneticilerle sorun yaşamış işte. Neyse ben report ettim mesajı zaten. Gerekeni yapar arkadaşlar. - 06-12-2025, 03:01:25Hocam konuyu açan kişiyi değil ki beni hedef gösteriyor. Ben konuyu açan kişiyle bu zamana kadar tek kelime etmişliğim yok...tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2025, 14:58:41Değerli üyelerimiz,
İlgili üyenin forum ve yöneticilere yönelik hakaret içeren ifadeleri nedeniyle verilen ceza, yapılan inceleme sonucunda süresiz ban olarak güncellenmiştir. Bilginize sunarız.
Bu vesileyle önemli bir noktayı tekrar hatırlatmak isteriz:
R10da normal üye, kurumsal üye, Plus üye veya moderatör ayrımı olmaksızın tüm kurallar eksiksiz ve eşit şekilde uygulanmaktadır. Yönetim ekibinden dahi kural ihlali sebebiyle ceza alan arkadaşlarımız varken, hâlâ bazı üyelerin bu konuda yanlış bir algıya sahip olmasını anlamakta zorlanıyoruz.
Bizim için üyenin statüsü, üye türü ya da pozisyonu hiçbir fark yaratmaz.
Kural ne diyorsa, uygulanacak işlem de odur.
Gerekiyorsa ceza puanı, gerekiyorsa ban cezası verilir.
Coşkun Beyin bu konuda kesin ve net talimatı şudur:
Haksızlık veya mağduriyet yaratan kim olursa olsun, üyelik türüne bakılmaksızın gerekli işlemleri yapın.
Tüm üyelerimizin bunu bilmesini ve kurallara uygun şekilde forumda yer almasını önemle rica ederiz.

En haklı en bilgisi siz(in) arkadaşınız, anladık. Süper bilgili ve elinde 1004234239423 tane hesap var.