forum iyice şizofrene bağladı ,bende 2 kere gmail alımı yaptım işimi gördü yetti ama hırsına yenik düşüp ban kuyusuna yollatmış kendini geçmiş olsun 😂 ne yiyip içiyonuzda herkesi multi vs görüyorsunuz anlamıl değilim ha
Oooo yandık hocam 3 lü üyelik olduk şimdi. Nerden çıktın sen bi anda
Ticaret konusunda hiç sorun yaşamadım hakkını yiyemem. Ama ban yediği için de arkasından sallayıp tutamam. Her zaman yardımcı oldu. Sanki yarın banı kalkacakta yolunu yapmaya ihtiyacım var. Adam süresiz ban yemiş. Dolandırıcılıktan veya birini mağdur etmekten de yememiş. İftira ve aynı gün süresiz ban yazıyor. Yöneticilerle sorun yaşamış işte. Neyse ben report ettim mesajı zaten. Gerekeni yapar arkadaşlar.