AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece random mu vardı hocam yoksa bizim verdiğimiz kelimeler ile açım sağlıyormuydu
Ben hiç ihtiyaç duymadım ama açılacağını söyledi. Fiyatı bi tık yüksek geldiği için, pek işimi de görmediği için istemedim. Herhangi bir kurtarma bilgisi de yoktu. Tamamen botla yazılımla yapıyorlar sanırım. Çünkü mail listesi textte geldi 700 adet. 100 tane civarı sms onaya düşen vardı. Onları geri attım. Başka 100 tane geldi. 2-3 günlük kullananlar için ideal ama böyle bi üretim ve mekanizmanın google algoritmasına yakalanmadan ne kadar devam edebilecek görücez. Ben hala kullanıyorum mailleri sıkıntı yok. SMS onaya düşenler vari Onlarda benim hatam hep aynı ip den açtım. Onları da sms-activate den açıyorum tekrar. Ben emindim projeden ama google çok taş koyar bu işe. Proje sahibinin bilgi birikimine kalmış bi durum. biz 4-5 tane açmakta zorlanırken anında 700 tane geliyosa vardır bi sistem. Bu site olarak nasıl yapacaklar görücez.