Multi üyelik olmayabilir ama banlanan kişi ile bu konuyu açan kişi arasında bir anlaşma var sanki. Konu aç benim konumu paylaş aktiflik devam etsin gibi. Nereden anladınız diye sorarsanız Forum kültürünü ve üye psikolojisini çok iyi bilirim. 2004 yılından beridir Forum işindeyim ve şuan 5 adet aktif forum sitem var.. Bu şekil benim de üyelerim var malesef.🙂
Hocam konuyu açan kişiyi değil ki beni hedef gösteriyor. Ben konuyu açan kişiyle bu zamana kadar tek kelime etmişliğim yok...