Sanırım hakaret ve küfür etmiş yöneticilere özelden. Kendisi değil ama proje sahibi zaten r10 kullanıcısı. Önümüzdeki hafta kokusu yayılır. Bende 700'e yakın mail aldım kendisinden. Fakat ağzını tutamamış. Geçmiş olsun süresiz ban yazıyor. Sağlam stok stok çıkarıyodu bende bekliyodum projeyi ama çıktığı zaman zaten düşer önümüze.
700 mail vay be demekki gerçekten olan birşey bu sistem. en azından proje sahibi burdaymış umarım yayınar