Yani VAR'ın çağırıp penaltı vermesi lazım.
Bu penaltı mı değil mi?
25
●1.028
- 05-12-2025, 23:14:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Doğal konum olarak yorumlanacak pozisyonlardan değil genel akışa bakıldığında. Penaltı. Hakem yorumcularını da dinleyin onlar da penaltı diyecektir. Hakem anlık karar verememiş olabilir ama VAR bunun için Var
Yani VAR'ın çağırıp penaltı vermesi lazım.
- 05-12-2025, 23:15:10heh doğal konum abiciler gelmiş bu doğal konum değil mi aynı hakem?
https://x.com/vcerny1903/status/1997...126507793?s=20

- 05-12-2025, 23:15:40Buraya penaltı diyeceksek Davinson pozisyonunda bileğe net bir şekilde yapılan müdaheleye neden kırmızı verilmiyor onuda konuşmamız lazım hiçbir tarafın elle tutular yanı yok kendinizi yormayın
- 05-12-2025, 23:17:42Bir Bacağı diğerinden daha önde olduğu için kolları geriye savruluyor sizin dediğiniz fizik kurallarına aykırı birşeytiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farkettiyseniz şutu çeken rakip oyuncunun kollarıda geriye savruluyor - 05-12-2025, 23:18:42Üyeliği durdurulduAslinda asagidaki goruntu dogal konuma göre penalti degil. Çünkü futbolcunun bütün uzuvlari ayni yöne gidiyor. Bu bir çarpma ve penalti degil..aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2025, 23:19:27Doğal konum falan yine zırvalanmış. Süper ligte tuttuğum, illede kazansın dediğim bariz bir takım yok fakat bu pozisyona verilmeyen penaltının arkasında büyük bir güç olduğu açık. Bu sene şampiyonu belirlemişler, sadece zamanı geldiğinde bağıracaklar şampiyon onlar diye... Yazık vallahi yazık. Eski futbolun tadı tuzu yok.
- 05-12-2025, 23:21:04Üyeliği durdurulduşutu çeken ne alaka. Gülürme adamiDigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Neyse tebrikler GS aldi 3 puani. Yapacak bisey yok..

