• 05-12-2025, 23:14:51
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğal konum olarak yorumlanacak pozisyonlardan değil genel akışa bakıldığında. Penaltı. Hakem yorumcularını da dinleyin onlar da penaltı diyecektir. Hakem anlık karar verememiş olabilir ama VAR bunun için Var Yani VAR'ın çağırıp penaltı vermesi lazım.
  • 05-12-2025, 23:15:10
    #11
    heh doğal konum abiciler gelmiş bu doğal konum değil mi aynı hakem?



    https://x.com/vcerny1903/status/1997...126507793?s=20


  • 05-12-2025, 23:15:40
    #12
    Buraya penaltı diyeceksek Davinson pozisyonunda bileğe net bir şekilde yapılan müdaheleye neden kırmızı verilmiyor onuda konuşmamız lazım hiçbir tarafın elle tutular yanı yok kendinizi yormayın
  • 05-12-2025, 23:17:42
    #13
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dogal konum nedir burda? Futbolcu öne dogru gidiyor yani bütün uzuvlari o konuma gitmeli. Ama sag kol öne dogru degil de dogal konum olmayan yöne gidiyor. Yani penalti..
    Bir Bacağı diğerinden daha önde olduğu için kolları geriye savruluyor sizin dediğiniz fizik kurallarına aykırı birşey
    farkettiyseniz şutu çeken rakip oyuncunun kollarıda geriye savruluyor
  • 05-12-2025, 23:18:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    heh doğal konum abiciler gelmiş bu doğal konum değil mi aynı hakem?



    https://x.com/vcerny1903/status/1997...126507793?s=20


    Aslinda asagidaki goruntu dogal konuma göre penalti degil. Çünkü futbolcunun bütün uzuvlari ayni yöne gidiyor. Bu bir çarpma ve penalti degil..
  • 05-12-2025, 23:19:27
    #15
    Doğal konum falan yine zırvalanmış. Süper ligte tuttuğum, illede kazansın dediğim bariz bir takım yok fakat bu pozisyona verilmeyen penaltının arkasında büyük bir güç olduğu açık. Bu sene şampiyonu belirlemişler, sadece zamanı geldiğinde bağıracaklar şampiyon onlar diye... Yazık vallahi yazık. Eski futbolun tadı tuzu yok.
  • 05-12-2025, 23:19:47
    #16
    penaltı bence
  • 05-12-2025, 23:21:04
    #17
    Üyeliği durduruldu
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Bacağı diğerinden daha önde olduğu için kolları geriye savruluyor sizin dediğiniz fizik kurallarına aykırı birşey
    farkettiyseniz şutu çeken rakip oyuncunun kollarıda geriye savruluyor
    şutu çeken ne alaka. Gülürme adami
    Neyse tebrikler GS aldi 3 puani. Yapacak bisey yok..
  • 05-12-2025, 23:24:01
    #18
    Kural kitapçığı penaltı değil diyor. Siz ne dersiniz bilemem.