Dogal konum nedir burda? Futbolcu öne dogru gidiyor yani bütün uzuvlari o konuma gitmeli. Ama sag kol öne dogru degil de dogal konum olmayan yöne gidiyor. Yani penalti..
Bir Bacağı diğerinden daha önde olduğu için kolları geriye savruluyor sizin dediğiniz fizik kurallarına aykırı birşey
farkettiyseniz şutu çeken rakip oyuncunun kollarıda geriye savruluyor