Sizce bu pozisyon penaltı mı değil mi?
https://www.instagram.com/reel/DR5JK...ZzMmJnamMyZDhz
Bu penaltı mı değil mi?
25
●1.028
- 05-12-2025, 23:11:37Üyeliği durdurulduYazık valla

Doğal konumda falan yazmışlar
TVde yılların hakemleri penaltı diyor - 05-12-2025, 23:12:51Üyeliği durdurulduDogal konum nedir burda? Futbolcu öne dogru gidiyor yani bütün uzuvlari o konuma gitmeli. Ama sag kol öne dogru degil de dogal konum olmayan yöne gidiyor. Yani penalti..Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2025, 23:13:49Aynı pozisyon pl de oldu bulursam video aticam penalti verilmediNova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2025, 23:14:11Bu ligin sportif bir gerçeği yok.

Uclnin de sportif bir geçeği olmadığı fenerbahçe yıllardır gitmiyor. Neredeyse aynı pozisyon:
https://twitter.com/ClubRegista/stat...gim_QD59w&s=19 - 05-12-2025, 23:14:39Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahattin Duran:
Penaltı pozisyonu yoruma açık, ele temas olduğu açık ancak bu temasın penaltıyı gerektirip gerektirmediği yoruma göre değişir.
Bana göre Kazımcanın sağ eli topun temas anında doğal konumda fakat temas sonrası açılıyor ve yanıltıyor.
Devam kararı doğru.
Bütün hakemler aynı fikirde değil ama hocam yani yoruma açık pozisyon bende varın karışmamasını doğru buluyorum


