• 05-12-2025, 23:07:58
    #1
    Wordpress
    Sizce bu pozisyon penaltı mı değil mi?

    https://www.instagram.com/reel/DR5JK...ZzMmJnamMyZDhz
  • 05-12-2025, 23:09:35
    #2
    El doğal konumda oldugu için değil.
  • 05-12-2025, 23:11:01
    #3
    Değil
  • 05-12-2025, 23:11:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yazık valla

    Doğal konumda falan yazmışlar

    TV’de yılların hakemleri penaltı diyor
  • 05-12-2025, 23:12:17
    #5
    Delikanlı adammış

  • 05-12-2025, 23:12:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    El doğal konumda oldugu için değil.
    Dogal konum nedir burda? Futbolcu öne dogru gidiyor yani bütün uzuvlari o konuma gitmeli. Ama sag kol öne dogru degil de dogal konum olmayan yöne gidiyor. Yani penalti..
  • 05-12-2025, 23:13:49
    #7
    Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık valla

    Doğal konumda falan yazmışlar

    TV’de yılların hakemleri penaltı diyor
    Aynı pozisyon pl de oldu bulursam video aticam penalti verilmedi
  • 05-12-2025, 23:14:11
    #8
    Bu ligin sportif bir gerçeği yok.


    Uclnin de sportif bir geçeği olmadığı fenerbahçe yıllardır gitmiyor. Neredeyse aynı pozisyon:


    https://twitter.com/ClubRegista/stat...gim_QD59w&s=19
  • 05-12-2025, 23:14:39
    #9
    Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık valla

    Doğal konumda falan yazmışlar

    TV’de yılların hakemleri penaltı diyor


    Bahattin Duran:
    Penaltı pozisyonu yoruma açık, ele temas olduğu açık ancak bu temasın penaltıyı gerektirip gerektirmediği yoruma göre değişir.
    Bana göre Kazımcan’ın sağ eli topun temas anında doğal konumda fakat temas sonrası açılıyor ve yanıltıyor.
    Devam kararı doğru.
    Bütün hakemler aynı fikirde değil ama hocam yani yoruma açık pozisyon bende varın karışmamasını doğru buluyorum