Yazık valla
Doğal konumda falan yazmışlar
TVde yılların hakemleri penaltı diyor
Bahattin Duran:
Penaltı pozisyonu yoruma açık, ele temas olduğu açık ancak bu temasın penaltıyı gerektirip gerektirmediği yoruma göre değişir.
Bana göre Kazımcanın sağ eli topun temas anında doğal konumda fakat temas sonrası açılıyor ve yanıltıyor.
Devam kararı doğru.
Bütün hakemler aynı fikirde değil ama hocam yani yoruma açık pozisyon bende varın karışmamasını doğru buluyorum