Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
El doğal konumda oldugu için değil.
Dogal konum nedir burda? Futbolcu öne dogru gidiyor yani bütün uzuvlari o konuma gitmeli. Ama sag kol öne dogru degil de dogal konum olmayan yöne gidiyor. Yani penalti..