Konu
Bu penaltı mı değil mi?
05-12-2025, 23:12:51
#6
tiscali
Üyeliği durduruldu
Tabut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
El doğal konumda oldugu için değil.
Dogal konum nedir burda? Futbolcu öne dogru gidiyor yani bütün uzuvlari o konuma gitmeli. Ama sag kol öne dogru degil de dogal konum olmayan yöne gidiyor. Yani penalti..