aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
heh doğal konum abiciler gelmiş bu doğal konum değil mi aynı hakem?



https://x.com/vcerny1903/status/1997...126507793?s=20


Aslinda asagidaki goruntu dogal konuma göre penalti degil. Çünkü futbolcunun bütün uzuvlari ayni yöne gidiyor. Bu bir çarpma ve penalti degil..