Doğal konum falan yine zırvalanmış. Süper ligte tuttuğum, illede kazansın dediğim bariz bir takım yok fakat bu pozisyona verilmeyen penaltının arkasında büyük bir güç olduğu açık. Bu sene şampiyonu belirlemişler, sadece zamanı geldiğinde bağıracaklar şampiyon onlar diye... Yazık vallahi yazık. Eski futbolun tadı tuzu yok.