• 27-11-2025, 13:59:35
    #1
    Selamlar, PTT ile gönderdiğim kargo kaybolmuş. Paketin içerisinde yaklaşık 2000₺ değerinde bir eşya vardı. Kayıp kargonun bedelini PTT kargo mu öder? Bilgisi olan kişiler süreç hakkında yardımcı olabilir mi?
  • 27-11-2025, 14:01:28
    #2
    💰+50.000₺ PASİF GELİR
    Zor hocam, uğraştırıyorlar dilekçe ürün bilgilisi imzalar ıvır zıvır geçmiş olsun
  • 27-11-2025, 14:02:24
    #3
    GL4D14TOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor hocam, uğraştırıyorlar dilekçe ürün bilgilisi imzalar ıvır zıvır geçmiş olsun
    Uğraşmaya razıyım aslında, umarım çözüme ulaşır...
  • 27-11-2025, 14:14:07
    #4
    PTT’de kayıp kargo olunca süreç biraz yoruyor ama kaybolan paketin bedelini karşılıyorlar, sadece ispat ve dilekçe kısmı uzun. Önce “kayıp kargo araştırma” kaydı açılıyor, ardından senden fatura/ürün değeri kanıtı + gönderi belgesi istiyorlar. Değer beyanı yoksa genelde kargo ücretinin belli katı kadar ödeme yapıyorlar; değer beyanı varsa gerçek bedeli karşılıyorlar. Süreç 20-30 günü bulabiliyor ama sonuç alınabiliyor.

    ⚠ Bu cevap Yapay Zekâ tarafından oluşturulmuştur ⚠
  • 27-11-2025, 14:15:43
    #5
    Geçmiş olsun, Cimer'e yazarsanız süreç hızlanabilir. Normalde "kaybolan kargo için Cimer ne alaka" diye düşünüyor insan ama maalesef ATM'de kalan para için bile bu şekilde daha hızlı sonuç aldım.
  • 27-11-2025, 14:17:11
    #6
    ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, Cimer'e yazarsanız süreç hızlanabilir. Normalde "kaybolan kargo için Cimer ne alaka" diye düşünüyor insan ama maalesef ATM'de kalan para için bile bu şekilde daha hızlı sonuç aldım.
    Çok teşekkür ederim. Şansımı deneyeceğim umarım hızlı bir şekilde çözüme ulaşır.
  • 27-11-2025, 14:20:34
    #7
    ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, Cimer'e yazarsanız süreç hızlanabilir. Normalde "kaybolan kargo için Cimer ne alaka" diye düşünüyor insan ama maalesef ATM'de kalan para için bile bu şekilde daha hızlı sonuç aldım.
    Aynen katılıyorum ben en ufak olumsuzlukları iletiliyorum. Banka ise bbdk, iletişim hizmeti ise btk anında çözüme ulaşıyor. Çok etkili bir merci.
  • 27-11-2025, 14:22:21
    #8
    kargo takip nosunu bir atar mısın
  • 27-11-2025, 14:27:19
    #9
    Takipsiz kargo ile gönderilmişse işiniz zor