PTTde kayıp kargo olunca süreç biraz yoruyor ama kaybolan paketin bedelini karşılıyorlar, sadece ispat ve dilekçe kısmı uzun. Önce kayıp kargo araştırma kaydı açılıyor, ardından senden fatura/ürün değeri kanıtı + gönderi belgesi istiyorlar. Değer beyanı yoksa genelde kargo ücretinin belli katı kadar ödeme yapıyorlar; değer beyanı varsa gerçek bedeli karşılıyorlar. Süreç 20-30 günü bulabiliyor ama sonuç alınabiliyor.
⚠ Bu cevap Yapay Zekâ tarafından oluşturulmuştur ⚠