GL4D14TOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zor hocam, uğraştırıyorlar dilekçe ürün bilgilisi imzalar ıvır zıvır geçmiş olsun
Uğraşmaya razıyım aslında, umarım çözüme ulaşır...