Selamlar, PTT ile gönderdiğim kargo kaybolmuş. Paketin içerisinde yaklaşık 2000₺ değerinde bir eşya vardı. Kayıp kargonun bedelini PTT kargo mu öder? Bilgisi olan kişiler süreç hakkında yardımcı olabilir mi?