• 27-11-2025, 14:40:41
    #10
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen katılıyorum ben en ufak olumsuzlukları iletiliyorum. Banka ise bbdk, iletişim hizmeti ise btk anında çözüme ulaşıyor. Çok etkili bir merci.
    Cimere durumu belirttim işleyişi göre yorumu güncelleyeceği, teşekkür ederim desteğiniz için.

    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kargo takip nosunu bir atar mısın
    Kargo takip numarasını maalesef paylaşamam Sorgulama yaptığımda karşı tarafa teslim edildi yazmasına rağmen ortada kargo yok. Kargonun kaybolduğunu kendi araştırmalarım sonucu öğrendim.

    akcayemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipsiz kargo ile gönderilmişse işiniz zor
    Takip numaram vardı ancak kargo maalesef kayıp
  • 27-11-2025, 15:02:17
    #11
    AyTozu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimere durumu belirttim işleyişi göre yorumu güncelleyeceği, teşekkür ederim desteğiniz için.



    Kargo takip numarasını maalesef paylaşamam Sorgulama yaptığımda karşı tarafa teslim edildi yazmasına rağmen ortada kargo yok. Kargonun kaybolduğunu kendi araştırmalarım sonucu öğrendim.



    Takip numaram vardı ancak kargo maalesef kayıp
    Çok enteresan

    Kargom kayıp diyorsun konu açıyorsun
    Yardım etmek için ki kargo değerli falan yazmışsın
    Kargo no diyorum
    Cevap gülerek kargo takip no veremem.

    E vernezsen nasıl sana yardımcı olacağım.

    Gerçekten forumda insanlara yardim etme isteğim gittikçe azalıyor.
    Okuyup geçmek en temizi
  • 27-11-2025, 15:08:54
    #12
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok enteresan

    Kargom kayıp diyorsun konu açıyorsun
    Yardım etmek için ki kargo değerli falan yazmışsın
    Kargo no diyorum
    Cevap gülerek kargo takip no veremem.

    E vernezsen nasıl sana yardımcı olacağım.

    Gerçekten forumda insanlara yardim etme isteğim gittikçe azalıyor.
    Okuyup geçmek en temizi

    Güzel düşünceleriniz için ve yardım çabanız için size minnettarım. Bana ait olan bir takip numarasını sizlerle paylaşmama nedenimi az çok anlayabildiğinizi umuyorum. Sizlere gülerek cevap vermedim, mesajıma tekrar bakarsanız üzgün olduğumu belirten bir emoji kullanmıştım. Size iyi forumlar dilerim.