Cimere durumu belirttim işleyişi göre yorumu güncelleyeceği, teşekkür ederim desteğiniz için.
Kargo takip numarasını maalesef paylaşamam

Sorgulama yaptığımda karşı tarafa teslim edildi yazmasına rağmen ortada kargo yok. Kargonun kaybolduğunu kendi araştırmalarım sonucu öğrendim.
Takip numaram vardı ancak kargo maalesef kayıp
Çok enteresan
Kargom kayıp diyorsun konu açıyorsun
Yardım etmek için ki kargo değerli falan yazmışsın
Kargo no diyorum
Cevap gülerek kargo takip no veremem.
E vernezsen nasıl sana yardımcı olacağım.
Gerçekten forumda insanlara yardim etme isteğim gittikçe azalıyor.
Okuyup geçmek en temizi