fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok enteresan

Kargom kayıp diyorsun konu açıyorsun
Yardım etmek için ki kargo değerli falan yazmışsın
Kargo no diyorum
Cevap gülerek kargo takip no veremem.

E vernezsen nasıl sana yardımcı olacağım.

Gerçekten forumda insanlara yardim etme isteğim gittikçe azalıyor.
Okuyup geçmek en temizi

Güzel düşünceleriniz için ve yardım çabanız için size minnettarım. Bana ait olan bir takip numarasını sizlerle paylaşmama nedenimi az çok anlayabildiğinizi umuyorum. Sizlere gülerek cevap vermedim, mesajıma tekrar bakarsanız üzgün olduğumu belirten bir emoji kullanmıştım. Size iyi forumlar dilerim.